Okej, det var inte i går,,,

Den här helgen har bara flugit förbi. Det kanske beror på att det var en 'riktig' helg efter en intensiv vecka. Me like...

På fredagen efter jobbet åktes det till Skänninge för att bogsera Mathias bil, destination Mjölby. Den blev färdig framåt kvällen, oj vad det går undan ibland. Kanske beror inte det på vem som är där och skruvar, utan mer vem som INTE är där,,,,

Lördagen då. Efter lite diskande och städande for vi iväg för att fira av Tony på bemärkelsedagen. Vi trotsade snöstormen och åkte. Jädrar vilket väder säger jag bara,,,, Fifan.
Lite trist var det att jag drabbades av mitt magonda från i höstas, hade svårt att koncentrera mig på vad som sades, men försökte hänga med endå.
På vägen hem plockade vi upp ett stycke Anton som ska vara här till Onsdag. Självklart tog Roger tillfället i akt och möblerade om i rummet.. Bra blev det och sen när vi har råd med soffan blir det bättre endå =)

Söndagen inleddes med mera ommöblering då vi skulle ha plats för fikainvasionen på eftermiddagen, Bordet ut från köket in i rummet och sängen upp mot väggen på högkant... Tror vi blev 15 pers här som mest samtidigt,,, Det gick ju, men jag vet inte om det är något vi gör om den närmsta tiden,,, Å andra sidan så fyller ingen av oss år igen förrens i sommar.
En snabbtur innan kalaset till Ewa och Tony för att hejja på lillebror Jimmy som var där på besök, länge sedan man sågs. Tyvärr kunde vi inte stanna längre, hade velat det.
Fan att man ska ha en massa saker att göra,,,,

Idag börjar jag inte förrens tolv. Ingen stress här inte, men jag var endå uppe klockan sex för att kolla hockeyn. Vinst mot Finland, oh yeah.
Mera nervöst var det då Roger kom in igen och bad om mina nycklar, hans bil vill inte starta trots att batteriet har varit på laddning inne under natten. Den startade inte med hjälp av min bil heller. Typat var ordet.
Får se om jag har en bra start kvar i min bil sen, har inte åkt med den på hela helgen, bara hjälpstartat Rogers bil tre gånger....
Anton får putta... =)

@}-,--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0