Var är min postavi?

Hoppas att den kommer idag, då har den varit påväg i fyra dagar,,,,
I paketet som jag väntar på ligger två nya bandanas till dom där stressiga mornarna när man blir väckt på telefon och inte har nån tid till håret, en vittoning till mitt blekta hår och en ny kjol.
Jag har blivit utmanad av en dam på jobbet. Hon menade på att man inte kan skapa vitt hår som hennes på konstgjord väg, I beg to differ,,,, Ska bli kul att se hennes min. Jo, det går utmärkt att tvätta ur färgen sedan =)

14 minus i morse, kanske inte läge för kjolar, men snart är våren här och den här kjolen kommer passa hur bra som helst med min nya jeansjacka. Oh, yea....
Sol, sol, dripp, dropp,,,,,Sol, sol, pollen, nys, nys,,,, Sol, sol, torr hy och plockkycklingyta på nybadade ben,,, Mmmmm....
Solglasögon, ljus ponnytofs med pufflugg och min nya kjol!

@}-,--

Kommentarer
Postat av: http://twistedchick.blogg.se/

Inte bara jag som e trött på vintern;)

2010-02-13 @ 16:58:07
URL: http://twistedchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0