Då var man injecerad,,,

En laddning cellgift, rakt in i skinkan.
Lite läskig färg på vätskan, illgul, och världens största nål... Nä, men allt är väl relativt?
Jag överlevde i alla fall, men lite skeptisk blir man när sköterskan säger: 'Jag sätter på ett plåster, det kan ju läcka ut lite och det är ju inte bra om du kommer i kontakt med det,,,'
Eller hur, som om jag inte redan hade närkontakt av fjärde graden,,, =)

Dum som jag är frågade jag vad läkemedlet hette, fick svar och kollade på nätet. Ujujuj vilka latjo biverkningar man kan få om man har otur...
Vad sägs om 'ryggmärgsdepression' 'anorexi' 'blödande magsår',,,
Hmpf.

Sen tänkte jag på en annan sak.
Det var faktiskt ingen som frågade om jag ville ha någon behandling över huvud taget. Man hittade något som sågs som ett problem och skred till handling...
I går tog dom ju nya prover och dom visade förutom att min lever fungerade hyggligt, att mina blodvärden hade sjunkit lite. Frågan är då att om man hade väntat lite längre, hade min cysta försvunnit av sig själft och blodvärdena återgått till normalt? På helt egen hand?
Det får man aldrig veta, det man vet är att just nu i min kropp cirkulerar ett cellgift som kommer att ligga kvar i mitt system i tre månader.

Tre månader.

Ryggmärgsdepression,,,

@}-,--

Kommentarer
Postat av: mina jag och jag

Ryggmärgsdepression?? Wtf??

Låter ju helt psyco..



2010-01-13 @ 21:02:46
Postat av: Lovisa

ehh, ryggmärgsdepression??? haaa??

Brukar man inte prata om eventuella biverkningar först??? Hoppas du slipper dom o att du mår bra alla fall..

2010-01-13 @ 21:38:34
URL: http://izziegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0