Vad gör man =)

För sjuk för att jobba, för frisk för att sitta hemma,,,
Man hör med sin arbetslösa kompis och åker iväg en sväng, bränna lite pengar,,,
Ullared.
Perfekt nu när dom flesta är panka och inte alls har någon lust att handla nåt. Max två före i kassakön, det är lyx...
Morgan är smalare nu,,,

Aja, efter en sån tripp blev jag ju självklart lite förkyldare (mer förkyld,,,), men det ska inte hindra mig imorrn, årets första arbetspass. 0700-1130  1615-2115. Gött. Sen jobba 0700-1600 på söndag, inte vet jag men det kanske inte blir så många fler timmar denna månad.
På måndag ska jag nämligen operera mig.
Det är inget allvarligt, ska bara ta bort en cysta på äggstocken, men ja vet ju inte hur jag känner mig efteråt så det blir nog inte att jobba 200% i allafall...
Det är inte ens säkert att den är kvar på måndag, men man ska förbereda sig på det värsta och hoppas på det bästa,,, Right?

Aaah! ser ni vad klockan är? Jag måste verkligen knyta mig nu,,,

@}-,--

Kommentarer
Postat av: Jozzan

Gött o åka iväg sådär :D

En kompis till migfick ta bort en cysta och hon fick väldiga problem med det efteråt. Hoppas du slipper det!

2010-01-09 @ 14:40:57
URL: http://jucismacker.blogg.se/
Postat av: ingridcarlsson

Att köa utomhus är ju annars inte drömläge så här års, speciellt inte i år, även om det inte var lika kallt där som här just nu.

Var snäll mot doktorn, så är doktorn snäll mot dig. Det går säkert bra!

2010-01-09 @ 16:36:24
Postat av: Zandra

Tråkigt med operationen:/

Det går fin fint!

Hoppas du får en schnygg läkare:)



Stackars karl som sövde mig när jag opererade mig,

mitt minne säger att jag flirtade med honom o bjöd ut han på thaikäk..

Mitt huvud försöker glömma och förnekar händelsen:/



Näe nu ska jag sätta igång o laga käk!

Magen kurrar:/



Ha en bra kväll!!

2010-01-09 @ 16:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0