Goddag.

Jag vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja, det var ju ett tag sedan.

Fast, å andra sidan så har det inte hänt så jäkla mycket,,,

Hm,
Jag har jobbat, jobbat och jobbat. Varit extremt trött och inte haft nån lust till att gå ur sängen men gjort det endå. Sen har vi tackat ja till en lägenhet. Jupp, vi flyttar igen. Nomader är vad vi är.
En hygglit stor och hygglit dyr lägenhet ute i tegelviken.

Min underbara andra hälft är snart klar med sin utbildning, längtar tills han får sig ett jobb, hoppas bara att jag inte blir gräsänka alltför långa perioder. Det vore inte så skoj...

Nä, jag är rätt så tråkig nu så jag lägger av! Vila lite kanske innan jobbet? Jo, så får det bli!

@}-,--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0