Ett kärleksbrev

Hej

Vad konstigt det känns, att sitta här och skriva ett brev såhär till dig, du som inte är här än.
Det var nog idag som jag insåg att du faktiskt fanns. En överväldigande känsla; oro och ängslan, glädje, lycka, värme...

Kommer du att finnas kvar om en vecka?
Rädslan för det som hänt förut har rotat sig djupt.
Det kanske är därför jag varit så sen att inse.
Inse att du är där...

Jag försöker tänka positivt och att inte oroa mig, men visst oroar jag mig, känner efter..., jag är så rädd för din skull.
Förhoppningsvis lugnas mina nerver om några dagar, när jag får se dig.
Gud vad jag längtar!

Samtidigt det svarta molnet,
negativa besked,
avsaknad av liv.
Ditt liv, mitt liv.

Blås bort svarta moln!
Bort!

Om det fanns något sätt, om jag kunde berätta för dig hur önskad du är!
Hur vi väntar på att få träffa dig, lära känna dig! Hur glada vi är över dig, så skulle jag inte tveka en sekund, jag skulle berätta allt detta och lite till!

Tills vi ses! / Mamma

Kommentarer
Postat av: Elin

åååå så fint skrivet.... blir lite blöt i ögonen=)

2010-06-27 @ 08:45:25
Postat av: Jozzan

Barn på väg? Grattis i så fall :D

2010-06-27 @ 09:03:05
URL: http://jucismacker.blogg.se/
Postat av: twisted

Sv: Tjoho!

Hehe håller helt o fullt med! :)

Det blir nog kanske en flytt i ditt fall om du ska pimpa ditt skithus;) :)



Flytta är kul:) Mig tycker om:)

Jag tröttnar förbannat fort på lyor, som tur är så är det insatts nu så man har chans att göra om lite mer än annars. D kanske gör att jag inte tröttnar lika fort.. :P

Men flytta bara för skithusets skull? Ja,why not:)



Fint skrivet btw, Grattis :)

2010-06-27 @ 13:17:56
URL: http://twistedchick.blogg.se/
Postat av: ingridcarlsson

Linda!

Fint av dig att skriva så - har sett dina tidigare rader om detta. Jag miste också ett barn, innan de andra fyra kom, så det är väldigt länge sedan.

Hoppas du-ni har det bra!

/ingridcn

2010-06-27 @ 17:39:03
Postat av: Zanna

Mina tårar rinner av din underbart fina text.

Hur kunde detta hända igen, finns inga svar bara en massa frågor som surrar runt.

Tänker på er en massa, och du ska veta att jag finns här även om jag inte kan få de ogjort eller ngt så finns jag här som tröst.

Mina tårar rinner för er, och dom två barn som aldrig fick se dags ljuset.



Allt känns så orättvist just nu:'(

Kram

2010-06-28 @ 19:27:53
URL: http://theospappamamma.blogg.se/
Postat av: hanna

Tårarna rinner ner från mina kinder! Så fint skrivet av dig! En vacker dag så kommer du/ni att får berätta allt detta och lite till för han eller hon. Kämpa vidare vännen. Tänker på er massor! Många kramar Hanna

2010-06-28 @ 22:38:53
URL: http://hannaxen.blogg.se/
Postat av: faster Viola

Vad fint du skriver och vilken författarämne du är. Hoppas att du mår bra och att allt går bra. Kramar från Viola

2010-07-06 @ 13:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0