Happy!

För en gångs skull känns det som att jag tagit tag i rodret, det är jag som kör!
Woohoo, båda semesterperioderna är nästintill spikade. Igår pratade jag med enhetschefen och hon blev så glad så=) Hon frågade om jag kunde jobba heltid (!?!), och sa att när hon ringer mig igen om några dagar så har hon säkert ett schema till mig! Fan vilket flyt man kan ha ibland....

Sen blev jag bokad igen för andra gången denna vecka, ligger redan på 18 timmar. Förhoppningsfulla jag hoppas på ett snitt om 90-100 timmar i månaden, jag återkommer om det.

Vad hitta på en dag som denna? Utgrävning av utemöbler?

@}-,--

Ps. Haha ett pass till denna vecka! 23 timmar!!!! Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0