Hejkon Bacon!

Gissa om jag är glad över att snön är påväg bort! Najs!

Enda nackdelen måste vara allt vatten som inte har fått vettiga färdinstruktioner och förvirrat samlar sig på de mest olämpliga platser... Jag var tvungen att ge en sådan vattensamling en knuff i rätt riktning förut.
De förvirrade vattendropparna hade slutit upp utanför min gång och skulle snart avancera från pöl till insjö.
Jag personligen har inte tid eller lust med att ha en massa folk här som springer omkring sjön för att sätta den på kartan, så jag avstyrde det hela med en sopkvast.

Det var väl dagens.

Jo, jag hämtade upp mina stackars pelargoner från källaren förut. Den ena lever mer än den andra om man säger så, men hoppet är det sista som överger människan och just nu har jag hopp om livet,,,

@}-,--


Kommentarer
Postat av: ingridcarlsson

Bra att du ställer upp så inga samhällsresurser behövs för att rita om alla kartor.

Ha det bra! Hoppas det går vägen med dina sommarjobb!

2010-03-21 @ 12:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0