Hundra snabba



SENASTE:
1. Dryck: Kaffe
2. Telefonsamtalet: Roger av misstag, sorry gubben!
3. SMS: Roger
4. Sång du lyssnade på: Lilla björn och lilla Tiger
5. Gången du grät: Det var väl för nån vecka sedan eller så....

HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger: Dejtat?
7. Har någon varit otrogen mot dig: Det tror jag inte, i sånna fall så märkte jag det inte...
8. Varit kär: Klart!
9. Förlorat någon speciell person: Ja, det har jag
10. Varit deprimerad: Kliniskt deprimerad har jag inte varit, men visst har det varit tungt ibland.
11. Varit så trött att du somnat sittandes: Ja!

I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny person: Ja.
16. Fått ditt hjärta krossat: Nej =)
17. Skrattat så att du har börjat gråta: Japp!
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Inte i år...
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Jag har alltid vetat vilka som är Äkta Vänner.
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja
21. Pussat någon: Jag gör inget annat än att pussas! =P

BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: De flesta
23. Hur många barn vill du ha: Vet inte...
24. Vill du ha några husdjur: Ja, innan jag dör ska jag ha en engelsk bulldogg som ska heta Fluffy =)
25. Vill du ändra ditt namn: Nä
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Inget speciellt.
27. Vilken tid vaknade du idag: Kvart över sex.
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Somnade?
29. Är det någonting som har hänt dom senaste veckorna som du skulle vilja ändra? Nån liten grej kanske....
30. Senaste gången du träffade din mamma:  I lördags.
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Nä, inget =)
32. Vad lyssnar du på just nu: TV:n i bakgrunden.
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja
34. Vad gör dig irriterad just nu: Ingenting

OM DIG:
37 Vad är ditt namn: Linda
38. Stjärntecken: Vattuman
39. Kille eller tjej: Tjej
40. Grundskola: Charlottenborg, Södra
41. Gymnasie: Platen
42. Högskola: ---
43. Hårfärg: Åt det röda hållet just nu.
44. Långt eller kort: Halvkort
45. Längd: Å, vad vet jag? 1,55?
46. Vad gillar du gällande dig själv: Min sjuka humor, kan sitta och skratta för mig själv =P
47. Piercings: 5 i öronen, hade 2 till, en i tungan och en i.... Men dom har jag inte kvar...
48. Tattoos: Tre röda rosor över revbenen på höger sida.
49. Höger eller vänster: Handikappande högerhänt.

DIN FÖRSTA:
51. Operation: Munnen/tänderna
52. Piercing: Hål i öronen samtidigt som Skönheten och Odjuret visades på bio
53. Tatueringen: Mina rosor
54. Bästa vän: Shit, tror det var Emma!
55. Sporten du spelade: Friidrott
56. Husdjur: Katt?
57. Vaccination du minns: Stelkrampen i tioårsåldern, aj som fan!
58. Konsert: Mora träsk!
59. Förälskelse: Gifte mig på dagis, han hette väl Rickard eller nåt....
60. Alkohol du drack: Var det en öl?

JUST NU:
61. Äter du: Tuggummi
62. Dricker du: Inget
63. Är du på väg att: Smörja min onda axel.
64. Lyssnar du på: TV: igen där.
65. Väntar du på: Att klockan ska gå...

DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn: Klart!
67. Vill du gifta dig: Ja, det vore väl inte fel?
68. Karriär i åtanke: Jag ska bli proffs =)

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: Läppar.
70. Kramar eller pussar: Båda!
71. Kortare eller längre: Längre
72. Yngre eller äldre: Spelar ingen roll
73. Romantisk eller spontan: Svår, Lite av båda?
74. Snygg mage eller snygga armar: Rygg!!!
75. Tatueringar eller piercingar: Tatueringar
76. Känslig eller inte: Blandat där med.
77. Ragg eller förhållande: Förhållande.
78. Bråkstake eller tveksam: Jisses vilka frågor... Jag tycker inte om att bråka.

HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling: Ja
80. Gjort något sjukt spontant: Ja
81. Tappat glasögon eller linser: Räknas solglasögon?
82. Haft sex på första dejten: Dejt, Nä.
83. Har du krossat någons hjärta: Kanske, men krossat låter så hårt.
84. Har någon krossat ditt hjärta: Nä, men lite blåmärken har det fått.
85. Har du blivit arresterad: Nä, men böter på plats har jag fått några gånger.
86. Dissat någon: Ja
87. Gråtit när någon dött: Ja
88. Gillat din killkompis (mer än som vän): Hehe, är tillsammans med min vän just nu...

TROR DU PÅ:
89. Dig själv: Jag är på riktigt
90. Mirakel: Nä
91. Kärlek vid första ögonkastet: Attraktion vid första ögonkastet tror jag mer på
92. Himlen: Den religiösa himlen? Icke.
93. Tomten: Nope.
94. Att kyssas på första dejten: Då var vi där igen med dejter, men visst kan man kyssas när man vill =)
95. Änglar: Nej

SVARA ÄRLIGt
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja, men jag tror inte att alla kan vara det.
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Kaffe, och Roger.
100. Att posta det här är din 100 sanning: Just nu ja =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0