Redan Tisdag?

Tiden bara gallopperar iväg, nästan så att man inte orkar hänga sig kvar i farten...

Jag hörde det ryktas om att det skulle bli mildväder i helgen, hoppas att det är sant och att det inte har förstorat upp sig sjutton gånger på vägen. Kanske slutar med -2 grader mitt på dagen bara,,, Men hoppas kan man väl?

I söndags var det invasion här, 23 själar i våran tvåa. Inte så packat som det låter, men jag tror nog att det ska hyras lokal nästa gång det beger sig. Vore ju kul om alla får plats vid ett bord =) Alltså, inte ett bord, det är nog bättre med flera, men slippa sitta med tallriken i handen menar jag...
Min giraff-samling fick tillökning med en hel familj i olika storlekar. Underbara!!!!!

Nä hörrni, om man skulle slappa lite på sofflocket innan det blir dax att jobba en skvätt. Trött som satan efter maten. Zzzzz....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0