Tjolahopp tjolahej =) Här har ni mej.... Igen.

Jag tycker att det är kul att det finns några stycken som läser vad jag skriver, men det är inte ofta nu för tiden som jag faktiskt skriver.
Och bilder, herregud vad jag är dålig på att lägga upp bilder.

Jag säger inte att jag ska bättra mig, blir bara en stund och sen tillbaks till det sporadiska bloggandet igen, så.. Det får bli som det blir.

Den senaste tiden har faktiskt varit rätt så händelserik, hälften har jag väl glömt antar jag.

- Vi var på ultraljud nu i veckan och förutom att allt såg bra ut och att det var en häftig upplevelse så fick vi reda på vem det är som bor där inne. Det blir en pojke <3
Känns riktigt bra att veta, men det spelar ju självklart ingen roll vad det blir. Gissa om jag ska handla grejjor i Ullared den 24:e =)

- Än en gång har vi möblerat om i lägenheten. Köksbordet står nu i vardagsrummet, soffa och Tv har roterat ett varv och kuberna har flyttat till köket. Blev ett helt nytt hem. Tavlor skall även det inhandlas på GeKås...

- En sak jag inte ska kolla efter där nere är mammabrallor. Helt underbart när andra i bekantskapskretsen ligger på ungefär samma storlek och har lite kläder över =) Tack igen Emmie!

Ni kanske vill kolla på grabben?



Och anledningen till mammabrallsbehovet =)



Snart tippar jag väl framåt när jag står rakt upp och ner... Hehe

Nä hörrni, allt för mig denna gång. Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: mormor

Du är jättefin men Rogers tår är inte snygga

2011-01-16 @ 09:51:18
Postat av: mikaela

Vilken gullig mage!! =) Tänk att Neo och eran plutt kan leka sen...=)

2011-01-16 @ 10:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0