Har faktiskt inte mycket att klaga på

Så jag kan ju passa på att säga att hela men ingen med denhär bloggen är att jag ska få skriva av mig. Tycker att det är så tråkigt när alla bara klagar på sina bloggar, visst det tillhör ju vardagslivet, men när det bara står att 'Idag var jag sjuk igen,,,' eller 'jag är såå stressad, jag har så ont etc, etc'. Blir ju tråkigt i länngden.
Därför vill inte jag skriva om  såna tråkigheter på min andra blogg eftersom jag  inte vill vara tråkig själv=)
Så här blir det bara tråkigheter, antingen om jag är irriterad på nån, nåt, eller mig själv. Alla får ha en formsvacka.
Det är inte ens säkert att nån kommer att läsa den här bolggen. Men för säkerhets skull: Jag skriver vad jag känner för stunden, ingen behöver ta åt sig personligen och om någon endå gör det så synd för dig då. Bara för att jag är irriterad en stund betyder inte det att jag är permanent förbannad på NÅGON! Så ta inte allt med största allvar, snarare en nypa salt. Så. 


Så nu kan man påstå att jag fråntar mig ansvar över andras känslor. Jag  kan ju inte styra hur någon reagerar, men det är inte mitt syfte att gå till personlig attack eller så. Vill jag göra det så lär det märkas på ett mer personligt plan, näsa mot näsa för att vara mer exakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0