Jag kan inte sova,,,,

Tankarna mal.

Jag har mensvärk, inte så mycket, men tillräckligt för att jag ska minnas...

Det gjorde så ont att få bort det, det döda.

Kroppen mins. Det blir som en dominoeffekt.

Så nu återupplever jag hur det kändes att ligga där, på min egen soffa, i min egna lägenhet. Det var jag som stoppade in tabletterna, jag som fick allt att starta. Det var redan dött, men det var jag som avlägsnade det från min kropp. Det var jag....

Det var så hemskt att känna hur det döda lämnade min kropp. Bit för bit. Droppe för droppe...
Döda bitar stora som hönsägg. En oformlig klumpig massa, varm och röd. Död.
Ner i toaletten.

I TOALETTEN!

Som om det var en jävla spya.

Inte värd mer...


Fan, hur ska jag någonsin kunna glömma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0