Att vara rationell, vad är det?

Jag var hos GYN i fredags, hade fått lätta cellförändringar såg dom på senaste cytologprovet.
Lätta förändringar,,,vilken bullshit, antingen är det förändringar eller så är det inte det, tycker jag.
Dom tog iallafall ett nytt prov och skulle kolla lite mer på det, om förändringarna beror på ett papillonvirus så ska dom ta bort en del av livmoderhalsen, det gör dom även om det bara är mycke förändringar fast utan virus. Sen får jag springa där en gång om året i fortsättningen, inte så kul=(
Om dom nu ska ta bort en bit så gör dom det under lokalbedövning på ett 'vanligt' besök. Skulle kännas som en svår mensverk,,,,,nån som vill byta?

Men jag har en massa knepiga funderingar som jag vet är dumt att fundera på men jag gör det endå.
Vad händer om dom inte får bort allt? Ska dom hyvla på mig i all evighet då eller? Tänk om det inte är viruset, utan canser??? Vad fan ska jag ta mig till då? BARN?

Orkar inte tänka på det, borde inte tänka på det,,,,men fan vad jag tänker på det.....

Kommentarer
Postat av: Zanna

Aj.. Hur fasiken kan du få barn i vilket fall ifall de gör de första ggn?

2009-04-22 @ 21:35:35
URL: http://theospappamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0