Men vänd på henne!

I Dag försökte min far mäta mig, det gick sådär. Min stortå på måttbandet och hela vägen upp till hjässan=Far konstaterade glatt att jag vuxit, 15 cm. Inte troligt sa jag (23 år gammal)
Morsan sa nyktert att han skulle vända på mig (mäta på ryggsidan)
Farsan sa 'VA?!' och tog tag och började greppa mig för att vända mig, uppochner=)
Jag skratta nästan ner mig....ujujuj,,,,



Annars var jag en tripp till LKPG i dag, Lovisa ville sätta sprätt på lönen antar jag=)
Vi var i alla affärer överallt och det var kul, ont i foten dock. Men mest kul och jag är glad över att jag följde med=)

Imorgon ska jag slå upp sista boken i Milleniumserien, lär nog bli lika fast denhär gången. Bara så ni vet.

@}-,--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0