Med risk för att låta gnällig,,,

Okej, magen börjar kanske ge med sig nu, men självklart dyker flera problem upp, idag stavas det nackspärr,,,

Redan igår var jag stel i nacken, men det gick att genomlida. Nu kan jag fan inte se mig för om jag ska över gatan! Måste vrida hela kroppen, muppigt värre=( Dessutom ska jag jobba om nån timme, skulle kanske ha sjukanmält mig, men jag behöver dom här sista timmarna i augusti och jag ska inte vara på det tyngsta stället ikväll, så det får gå endå. Länge leve panodil!

Annars igår så firades min farmor, 92 bast och bor hemma, inte alltför illa! I och för sig behövde vi påminna henne om vad hon fyllde, men allt som allt gick det bra=) Senare på dagen var det dax för en annan farmor, Rogers. Hon bor i Olshammar så det blir inte att man kommer förbi så ofta. Där tittade vi på finnkampen och snackade lite rent allmänt. Kajsa, deras boxer fick sin beskärda del av uppmärksamheten med såklart=)

Nä, nu ska jag göra nåt annat en stund innan jobbet, ha en trevlig måndag på er!

@}-,--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0