Vet inte du vad klockan är?

Nej, det gör jag inte, men nu när jag kollat så ser jag att den är tjugo i tre på morgonen,,, Så går det om man fastnar i en bok. Just nu läser jag den fyrtionde boken av Jan Guillou, 'Men inte om det gäller din dotter'

Han är så otroligt seg!
Dom första hundra sidorna har tagit mig från saudiarabien till ryssland och landat i svedala,,, Jag tror att jag har 'träffat' alla som har betydande roll, men fan vad tid det tar,,, En tredjedel av boken och nästan inget har hänt än,,,
Och inte kan jag sluta läsa en bok som jag börjat med, måste läsa ut den (men inte på en gång)

Datorjävel förresten, eller nej, inte datorn men explorer,,, Försökte få bort uppdateringarna men det gick inte utan att ta bort hela skiten.
Fine.
Då ställer jag tillbaka systemen nån dag istället.
Nähä.
Funka fan inte heller för explorer hade inte uppdaterats, det hade ominstallerats....
Gamla varianten fanns inte kvar, och hur lätt är det då att vara ute på nätet??
Just det,,,
Ångra systemåterställningen och ha sjukt segt surfande istället,,,, Tills jag hittar en lösning förstås, brukar ju ordna till sig på slutet,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0