Effektiv fredag=)

Tänk vad mycke man hinner med när man blir väckt på morgonen. Från klockan åtta när telefonen ringde har jag hunnit att färga håret, fixa frisyr och smink, käkat frukost och ringt och tjatat på bemanningen så dom inte glömmer bort mig. Jädrar=)
Nu snart ska jag till jobbet för ett långpass, likadant imorrn och på söndag, så det blir inget IKEA för mig idag, kanske imorrn efter fyra, jag och resten av sveriges befolkning,,,,

Igårkväll var det fortfarande torsdag och det betyder bilbingo=P
Den här gången var det Emma, Hanna, Elin och jag som spelade. Spänningen var olidlig, ett nummer återstod...
BINGO, Tuta!!!!

Grattis Elin till 7 000 kronor!!!! (Typisk nybörjartur) Jag är inte ett dugg avundsjuk *eller hur*

Kan ju trösta mig med att dom har höjt min ersättningsnivå på a-kassan och att jag skrapar ihop 26 timmar i helgen, alltid nåt. Mmm, alltid nåt=)

Kommentarer
Postat av: Jozzan

oh vad kul med bilbingo, jag vill oxå :D

2009-09-04 @ 13:25:38
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0