Och på ett år har det hänt... Inte ett skit...


Kan ju lika gärna köra en repris, inte har jag hört något om fred på jorden än.

Värre lär det ju bli, Nord och Syd är ju inte de bästa vänner direkt (Korea) och det dröjer nog inte länge innan helvetet brakar lös där nere,,,

Sen till en annan sak,
Jag kan väl inte riktigt glädjas över ett nytt år när jag vet att det finns människor som fasar över en ny dag, utan mat och vatten...



 

Ja visst är det underbart med ett nytt år?

 

Om det är någon nu som blir lite upprörd, som kanske känner att jag borde skriva om något roligare nu när det är nyår och allt,,, Tji!

Läs någon annans blogg då!

I år ska jag ge mer i bössorna och kanske köpa en oxe till... eller två =)

Ha en trevlig morgondag!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0