Skräcknatt/morgon,,,

I morse vid kvart över tre var jag övertygad om att jag skulle dö.

Jag vaknade med världens magonda, det gjorde så ont att jag senare låg på badrumsgolvet och funderade på att ringa ambulans.
Tarmvred var min övertygelse. Vilken smärta. Kallsvett.

Men, jag är ju inte den som ropar på hjälp i onödan och efter fyrtio minuter sådär kunde jag kravla mig bort till kistan där värmedynan låg. Underbara uppfinning.
Jag tror att jag somnade igen vid sex, halv sju,,,

Och jag överlevde... =) Sitter ju här.  Mår dock inte tipp-topp, men man kan väl inte få allt härilivet...

Nu ska vi iväg till Nykyrka och vårat förråd. Kan inte komma på om det är någonting där som jag saknar, men att slänga allt är det ju inte tal om! Samlare som man är,,, Hehe.

@}-,--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0