Söndag

Jaha,
Då var det söndag. Slutet på en vecka och början på en annan.

Idag ska Julia firas. Åtta fina år. Fasikens va fort tiden går.
Jag ser fram emot tårtan som jag fick se på bild igår =)



Jag är fortfarande sjuk. Hängig och snuvig, jag låter som Fran Fine och mina tänder i överkäken sitter liksom lite löst. Jag har varit täppt i en vecka nu, det sätter sina spår. Bihåleinflammation kan jag gissa på, räcker att jag lutar huvudet framåt så riskerar ansiktet att ramla av och ögonen svämmar över....

Är det inte bättre till imorgon så stegar jag upp till vårdcentralen.

@}-,--

Kommentarer
Postat av: Erica, mamma till huliganen William och rultan Valkyria.

Så sant som det är sagt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0