Jobbig känsla

Jag biter min tunga.

Håller inne med allt det jag skulle vilja säga, precis vad jag tycker och tänker. Brutal ärlighet.
Tyst.
Visst har vi alla olika åsikter och värderingar, alla gör och säger på sitt sätt. Men ibland vill man bara dela ut en örfil och få vederbörande att vakna. Tänka. Vissa kopplar ju långsammare än ett mobilt bredband från tre i urskogen...

Lite olika personer som jag stör mig på just nu. Vissa mer än andra, men inte tänker jag hänga ut någon här. Säkert några som stör sig på mig med,,, Det hör väl till.

Kommentarer
Postat av: Zandrutt

"Vissa kopplar ju långsammare än ett mobilt bredband från tre i urskogen"



Me like alot! :)



2011-02-20 @ 15:15:13
URL: http://twistedchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0