Är man tillräckligt trött så somnar man,,,

Det sa nyss en hemvärnssoldat på TV:n.
Stämmer ju, men en motfråga från min sida måste bli,,, Vaknar man (jag) om man (jag) är tillräckligt pigg?
Nej, jag har märkt att jag sover på tok för mycket och nästan aldrig vaknar utsövd, när jag borde vara trött är jag det inte (även om jag varit vaken i 18 timmar)... Jag har läst att sömnsvårigheter och sömnöverdoser är ett tecken på depression, men det är nog att gå lite väl långt.

Min 'livsattityd' är i botten, mycke suger i allmänhet och några saker suger i synnerhet. Det största sugmärket går till arbetsmarknaden och bemanningscentrum. Man kunde tro att jag borde bli glad när det ringer en person som säger att jag har fått jobb över båda semesterperioderna, och det hade jag också blivit, om det inte vore för en sak. Dom fick inte lämna ut hur många % ifall nån med förtur ville ha 'mitt' jobb.(?)
Summan av kardemumman är att jag i bemanningens och kommunens ögon är kanske 3 år gammal som inte fattar när nån driver med mig. Vad jag fick reda på via telefon är att jag nog har jobb i sommar, men det kan röra sig o en timme i veckan, fast, det var ju inte vad som sades,,,,,

Jag reserverar mig för osammanhängande text.

No one can make you feel inferiour unless you let them.

På mötet som kommer snart ska jag få svar på ett och annat.
Jag har bestämt mig för det. Sist jag kollad var jag en vuxen människa och förtjänar att bli behandlad som en sådan!!!
I natt vill jag sova, och i morgon vill jag gå upp när klockan ringer=)

@}-,--

Kommentarer
Postat av: Zanna

Usch, de blir nog bra ska du se.. Allt kommer att lösa sig så småningom.. Hoppas du mår bra i vilket fall...

2009-04-24 @ 01:45:08
URL: http://theospappamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0