Ett gäng mackor

Jag har aldrig varit mycke för mackor, men ibland är det ju otroligt gott=) Nu när vi kom hem så slukade jag 5 stycken! haha, lilla jag...

Ska upp tidigt i morgon, klockan nio ska jag vara på lassarettet och sen efter det ska jag slarva in på arbetsförmedlingen, kanske kan man få fason på livet? Njae, lite högt siktat, men en matte B kurs kanske inte är så långt borta. Kusin David har ju fått mig att tänka på utbildning, och då speciellt sjuksköterskeutbildning,,, Kan ta tid och kosta en del, men i slutändan är det nog värt det. Oavsett måste jag klara matte B först, Why??
Nä, blä på allt!
Nu ska jag slappa och sen sova järnet=)

@}-,--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0