Frustrerad

Jag har läst ut en bok nu på kvällen. Den hade inget slut, inget slut......................såhär slutade den; Och då visste han vad han måste göra.
Vad är det för jävla stil : ( Han kanske vet, men inte jag och jag vill veta!!

Annars var David här en stund förut, Anton tog sig hem till Kalmar och så har vi haft besök av Mathe och Elin nu en liten stund. Dagen i en mening,,,spänning på topp, eller snarare botten.
Avrundat med ett stort antiklimax. Böcker borde vara tvugna att ha ordenkliga slut. Så.

@}-,--

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha skönt att höra att jag inte e den enda som är snurrig ibland:P

Bästa var på jobbet när jag skulle sätta på en kanna kaffe..

I med kaffet i filtret, tröck på knappen o gick därifrån..

Kommer tillbaka efter en stund o ser hur d rinner kaffe ÖVERALLT..

JAg glömde kannan....

2009-04-15 @ 20:27:00
URL: http://zandrabeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0