Humpf...

Jaså, då är mina böcker slut. Det känns tomt på nåt sätt =(
Det var en jäkligt bra serie, Milleniumtriologin är ett gäng böcker jag kan rekomendera varmt. Stieg Larsson. 'Fem solar'

Å andra sidan betyder det att jag kan läsa 'mina bloggar' mer regelbundet och komma med fler inlägg=) Jag vet ju att jorden snurrar vidare även om jag råkar försvinna i en bok då och då...

Sitter och kollar på hockey nu medans tvätten klarar sig själv i tvättstugan, det verkar bli en spännande match och nu har dom visst fått byta ut målvakten på grund av skada. Det inre ledbandet på knät var visst lattjo på Holmqvist, synd. Btw, det är Sverige och Ryssland som spelar=)
Blev helt oförklarligr sugen på en öl, kanske har med reklamen att göra? Va gött det skulle va med en kall fat special eller lapinkulta,,,,Heiniken skulle också funka,,,,folköl då förstås! =)

Jag blev friskförklarad i dag! (dom har ju ioförsig inte kollat i huvet) Men nu är ett orosmoln borta från min horisont. Yes!

I morgon blir det lite jobb, det känns som det var evigheter sedan, vänta nu,,,,det var det ju! Va kul det ska bli på mötet på måndag :[ jag känner mig på hugget!

Paus nu innan sista perioden, ska kila ner i tvättstugan.

@}-,--

Kommentarer
Postat av: Kela

Din kära vänn Zanna blandade sig själv i ett bråk som inte angick henne så hon får skylla sig själv!

2009-04-30 @ 23:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0