Inget blev uppskjutet =)

Allt som jag ville ha gjort i dag blev gjort. Jajjamen =P Nu är ju inte att ringa två samtal så mycke arbete, men att ha slutfört något känns så jävla bra. Det bara är så.

Bemmanningscentrum hade inte mycket nytt att komma med och jag var inte förvånad. Sen fick jag veta att papprena kommer inom kort, bara ett par dokument extra som skulle med. Nyfiken, ja.

Platen hjälpte mig att sätta upp oss på ett antal ettor. Dessutom ändrade dom min adress för sjuttitolfte gången. Att dom aldrig kan få det rätt, menar, jag hyr ju faktiskt av DOM....

Sen ringde morsan och undrade om jag ville ta Nellie på en längre sväng, jag var redan påväg ut med dom ursnygga skorna så jag sa att javisst, inga problem=)
Tog svängen runt Staffanstorp och ner bakom Duntis. Känndes skönt, fick upp farten emellanåt med=) Mor undrade sen om jag hade lust med nåt ärende på stan, så dit tog jag vägen sen. Var bara hemma en snabbis för att byta om först (löpartights är inte högsta mode, om nån nu har missat det) In genom dörren kliver Elin och hon var pigg på att vara sällskap.

Hon hittade ett par nya solbrillor och jag blev föräskad i en neon-rosa väska på Gina. Fast, har man inga pengar så,,, :'-(

Med stegen styrda mot hemmet så frågade några ungar om vi visste vem som ägde en hund dom hade fångat när den sprang lös. Jag hade ingen aning och inte morsan heller, men när vi närmade oss vår port stod det en mindre folksamling som sa att hunden hade hoppat från ett fönster på 1:a våningen,,,
Okej, bra, då är det väl inte så svårt att lista ut vem som äger vovven. Det visade sig att polisen var tillkallad och bankade på dörren efter bästa förmåga. Ägaren hade legat och sovit.
Ganska mycke uppståndele,,, Folket visste varifrån hunden kom, lite långt att gå att ringa polisen, dom har väl andra saker för sig,,,tror jag.
Dessutom var bovärden på gården och om någon kan ta reda på vem som bor där och ev, ringa så är det väl bovärden,,,eller?
Slutet gott, allting gott, får man väl säga =)

I eftermiddag har vi tvättstugan, mer spänning behöver inte jag i dag =)

@}-,--

Kommentarer
Postat av: Zanna

Vfr flytta till en etta? Lite trångt?

2009-04-06 @ 21:25:01
URL: http://theospappamamma.blogg.se/
Postat av: Jenny

Titta in på min blogg!



Kommentera gärna, om du har tid =)



P.S Din blogg e så snygg! =D

2009-04-06 @ 21:29:00
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Stimmitan

Kolla in våran nya blogg!



www.torrhumor.com



Finns inte så mycket innehåll just nu eftersom vi lanserade idag men besök varje dag för mer skoj hela tiden!! Puss

2009-04-06 @ 21:30:29
URL: http://www.torrhumor.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0