Måndagssöndag,,,Söndagsmåndag,,,

Idag har vi (Roger, Anton och jag) varit uppe hos Rogers farsa och fortsatt motortransplantationen. Nästan klart nu, några konstiga fel som jag iallafall inte har en aning om, men sen ska det vara klart. Får se när det blir.

Jag tog det väldans lugnt, tills Stephan tyckte att jag kunde kratta löv... Han sa att jag inte behövde, men vad skulle jag gjort annars? Tog skottkärran och räfsan och satte igång. Känns bra att ha gjort något faktiskt.

Grillade lite ikväll, årets första. Blev jättegott och Emma kom och hjälpte oss att käka, nu sitter alla och glor på nyheter och snackar kassakort och arbetsförmedlingen. Vuxenpoäng, jajjamensan.

@}-,--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0