Mätt

Vad har hänt hittills i dag då?

David dök förbi, blev kaffe, massa prat och hans första Wii-erfarenhet =) Han var rätt duktig, lovar. Håret blev inte klippt, men det hinns en annan dag.
Elin svängde förbi en snabbis och berättade att hon har jobb över sommaren *grattis!* I samma kommun hon jobbar nu så det blir LAS på det med =)
Undrar när jag ska få reda på mitt sommarjobb, har ju fått muntlig garanti, men vill ju ha papper med, har förresten inte fått mina papper för perioden April-Juni än så rent tekniskt är jag helt arbetslös... Men jag ska jobba på lördag,,,undrar hur det gåt ihop??
Nu är det bara Roger och jag här, nyätna och stinna :P

@}-,--

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Har inte fått mina anställningsbevis ja heller.. Men Motala kommun har blivit lite sega med det där.. Förr fick man det typ en månad innan, nu kommmer det ett par veckor efter istället=/ Inget kul.. Men det är bara jobba på=) kram

2009-04-01 @ 19:47:56
URL: http://izziegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0