Nu är det klippt!

Var jhos morbror som hade födelsedagsfika, deras vofsing skulle ha trimmats i dagarna men hon som skulle göra det var sjuk. Den lilla pälsbollen led i värmen, så jag tipsade morbrors flickvän att hon kanske kunde klippa magen i allafall tills trim-tanten var frisk igen. Sagt och gjort, så nu kan Noppe svalka sig lite bättre=)
Jag blev så inspirerad så jag bad henne att klippa mig med,,,behöver jag säga att det såg fördjävligt ut? Senare hittade vi en uttunningssax och fick bort 'hacken'. När jag kom hem sen tog jag ett varv med hårtrimmern och på det hela taget är jag nöjd. En laddning hårfärg på det och lite styling så blev det nästan perfa.

Jag har annars spenderat dagen i en bok, sen kom Roger och plockade upp mig för att åka å käka och nu sitter jag, Roger, Mathe och Elin här och väntar på att Robinson ska börja. Gött.
Lite alkohol på det=)

@}-,--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0