Nydiskade skor

Det damp ner en tidning från team sportia tidigare i dag. Massor fina joggingskor i den,,,vill haaaa! Men, no money.
Linda diskar sina gamla skor i stället. Sagt och gjort, nu är dom fina igen =) Gick inte att få meshtyget så vitt men sulan är clean.
Jag gjorde även en kul upptäckt; mina gamla skor kan användas med iPod, som på reklamen när män och kvinnor tävlar mot varandra. Nu har jag ju råd med en iPod lika mycket som jag har råd med nya skor, så,,,,det får bli ett nej på det, men en kul grej.

Jajustdet, Bil är ju sjuk, men nu har vi fått tag i en annan motor (mer än oljeproblem var det, vevaxeln vill inte vara med längre,,,) dessutom är den nya huven grundmålad och den fräshare skuffluckan är även den snart fit for fight. Nu gäller det bara att få ut volvon ur garaget så kan man börja på allvar med opeln =)

I morgon blir det att ta en sväng i 'nya' skorna, samma i övermorgon, och dagen efter det och dagen efter det,,,nu har jag skrivit det här, så det är bäst för mig att det blir så också!
Kanske skulle passa på att promenera efter jobbet på lördag och kolla till Bamse nu när Mathe och Elin ska till sälen över helgen,,,,skulle ju bli bra väder. Sen hittade jag en mp3-spelare i gömmorna som jag lagt över massa sköna låtar på. Big plans in small head,,,

@}-,--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0