Seg start

På en seg dag.
Frukost bestod av en liter fil, var bäst att dricka upp den innan den blev gammal (hahaha!) Sitter nu med första koppen kaffe, gottigott=)

Innana sängen i går satt man på balkongen med en cigg, jag förväntade mig inte att se en av farsans arbetskamrater komma med verkstadsbilen, men det var vad jag såg :P Länge stod den på parkeringen, sen kom farsan ut och började riva i den verkstadsbil som redan stod där. Lite fundersam blev jag allt, Är Motala Verkstad bara en täckmantel för något annat? Smuggel? Spioneri??
Nej, så var det inte=) Far skulle jobba natt, fick jag som svar på mitt frågande sms.
Nog om det, är ju inte intressant.

När jag slog upp ögonen i dag var det till jluv måsmusik, acompanjerat av biltvättarnas vilda vattenslangar.... Ahhh, underbart, INTE!
Måsarna är förresten extra glada nu när nån granne har matat dom med sopor, hur svårt är det att slänga skräpet i hålet? Bara undrar,,,

Jag har haft ett garage inom platen, det var jätteviktigt att man inte tvättade bilen utanför garaget, för där fanns det ingen skiljebrunn. Biltvätt fick bara ske inne i garaget, så var det bara.
Jag undrar om det bara är skillnad från bovärd till bovärd eller om det var för att jag är en ung liten tjej, men alla med garage under våran lägenhet tvättar sina bilar utanför garaget. Jag kan bara dra slutsatsen att dom inte fått den informationen och att denhär bovärden inte bryr sig...

Nu störs jag ju inte av att det tvättas bilar, det är väl en hygglig sysselsättning, det är bara tidpunkten jag störs av. Hela tiden, varje dag. Förvånad över att det är lack kvar att tvätta...

Well,well. Senare y'all!

@}-,--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0