Sömnlös natt

I dag skulle jag som bekant jobba från 7 till 16. Det är ju bra, 8,5 timmar på en lördag genererar lite över tusenlappen efter skatt, och jag behöver pengarna.
Gick och la mig skapligt igår, vid elva, men sömnen uteblev. Klockan tickade på, men Linda somnade inte för det,,, Vid fyra blev jag så förbannad att jag måste ha somnat bara för att. Behöver jag säga att jag inte har varit alltför pigg i dag? Tankar för alla som har sömnproblem! Lider med er. Bara så ni vet...

Arbetsdagen gick bra i alla fall, men när jag kom hem fastnade jag i soffan. Hehe, lite kul, dom visade Kalle och Chokladfabriken, den satt vi och såg på men sappade lite för att se om det fanns nåt annat. Då ser vi att family guy har kalle-och-chokladfabriken-tema,,,lite Déja-vu sådär. Tihi, vet att jag har låg humor =)
Har sett på Robinson nu, det är ju ganska bra. Inte som det var förr, men det blir ju alltid lite pakter och skit, men det går nog inte komma ifrån. Å andra sidan har det ju bara börjat,,,får se när/om/när det spårar ur.

Ska nog sätta punkt här, har ju inte sovit så bra så det är nog inte så svårt att räkna ut vad jag kommer att syssla med snart,,,=P

@}-,--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0