Vilken skillnad det kan bli=)

Ibland när man dammsuger kan man bli otroligt frustrerad när man inte kommer åt överallt. Man kan ju flytta på saker och så, och det hade jag gjort, om nu inte saken var fast förankrad i golvet,,,det var toastolen.
Arg som ett bi tog jag en trasa och torkade runt istället, på nåt sätt skulle jag få bort dammet var det tänkt. Och jovisst, det försvann, Men jag hade då skapat ett större problem.
Självklart var jag tvungen att skura hela badrummet, och badkaret, och handfatet och,,, ja, ni fattar. Rensade i avloppet med, inte visste jag att vi hade haft ett lik där under en längre tid,,,,
Det var ju ett tag sen jag klippte mig men minnen av mitt långa hårsvall levde kvar i avloppet,,,iiieeeuuuuwww!

Men att det kan bli en så stor skillnad när det är klart, shit alltså...



Nää, skojja bara=) Men fan va bra det skulle vara,,,

@}-,--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0