Sjuk?? Nää,,,eller?

Senaste dagarna har det varit lite si och så med öron, näsa och hals, mest på mornarna och kvällarna/nätterna. Jag har fått erfara att jag är långt ifrån ensam om detta, tydligen är det en förkylningsvåg som drar över arbetskamrater, deras barn och även en del av mina egna vänner. Too bad,,,

Jag hoppas bara att jag inte ska bli drabbad hårt, och om jag blir det så måste jag vara frisk nästa helg!
Inte kan man leka på Skara sommarland när man är sjuker, speciellt inte i vattnet,,,

*Viljestyrka, svik mig inte nu!!*

Sultar lite på en bafucin och hoppas att det släpper,,,

Imorgon=jobb på kvällen igen, men på förmiddagen ska jag låna en laddare av farsan så jag borde nog knyta mig snart.
En laddare kan vara bra att ha om man är oladdad=P
...Hihi...
Den som lever får se.

@}-,--

Kommentarer
Postat av: emma

haha jag det var tur,men kom ju i säng rätt sent ändå.så var riktigt trött..

2009-08-02 @ 17:00:01
URL: http://emmmahagberg.blogg.se/
Postat av: Jozzan

Hehe vad gó du är gumman :D Jo jag använder bara mozilla nu så jag har hittat den igen. Men jag fattar verkligen inte var den kommer i från för att från början hade jag playboykaninen där. Jag har inte lagt in kaffekoppen så vet i fanken var den kommer ifrån hehe. kram på dig vännen

2009-08-02 @ 22:26:39
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0