Angående ett annat inlägg

Mitt inlägg 'Klimathotet överdrivet?',
Nej, jag tror inte att det är överdrivet.

Inlägget består vav en rubrik (skriven som en fråga, jag vet men endå.)
TVÅ små meningar, i den sista meningen framgår ganska det klart vad jag anser.

Läs innan ni kommenterar tack. Vore även trevligt om ni läst när ni skickar e-post också. Seriöst, om ni inte vågar kommentera för att det syns att det är ni så kan ni väl bli anonyma istället. Eller så kan man skita i vad ANDRA tycker och kommentera endå.
Okej, nu svävar jag bort lite från ämnet.

Hrrmmm!
Som sagt, läs, tänk en stund och sen kommentera om ni vill (vågar).

@}-,--

Kommentarer
Postat av: ingridcarlsson

Jag läste och läste och fattade inte hur du fick ihop det. Därför skrev jag det jag skrev, för jag trodde att du menade något annat än du tydligen menade. Ursäkta att jag inte fattade. Du använder väl orden annorlunda än jag skulle gjort, så jag missuppfattade nog.

2009-12-08 @ 23:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0