Brunett bye bye!

Det har tagit tio dagar, men nu är Linda blond. Först tre snabba blekningar och sen den sista igår. Nu ska jag bara gå till en frisör i dagarna och höra om dom har tid för en klippning, drop in is da shit!
Jag har hår som växer som ogräs, och nu är det verkligen all over the place... En 'lugg' som är längre än övriga håret, lockar i nacken och babykrull vid tinningarna,,,
Aja, antingen lever man med det eller så tar man fram rakhyveln,,,, Bara att välja=)



En sak som jag tycker är kul är folk som säger emot sig själva. Jag har säkert också gjort det flertalet gånger.

Personer som klagar över vikten ena sekunden och går och köper godis nästa,,,
Personer som vill motionera mer men säger att dom inte har tid (min kategori)
Personer som säger att dom har tråkigt men samtidigt inte vill hänga med på aktiviteter,,,
Personer som klagar över en krånglig mage som sedan tar en tretår för femte gången idag...
Personer som säger att dom aldrig har några pengar som sedan köper en massa skitsaker för att det är 'billigt'...

Ironi kallas det visst....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0