Jag blev av med lite,,,

Syster J kom tillbaka nu till kvällen för att ta hand om lite grejjor från mitt 'plast-skåp'. När vi flyttar i höst kommer det vara begränsat i köket och alla dessa byttor och bunkar som man sällan eller aldrig använder får tyvärr stryka på foten.

Konstigt det där, jag känner mig aningen friare nu när jag 'äger' färre saker,,,det känndes skönt att dumpa 'skiten'. Syrran blev nöjd med, nu har hon nya grejjor och även ett par fler böcker att läsa till läggdax =)

Jag köpte ingen bil.
I annonsen stod det att det var en spricka i vindrutan på passagerarsidan, lät ju inte så farligt, men.
Det var ingen spricka, den var förfan helt pulveriserad! Rutan sviktade när man rörde vid den och det låg glassplitter på insidan...
Tydligen hade 'flickvännen' glömt att stänga huven som sedan flög upp i nittio knyck. Shit =S
Ny ruta och hjälp att ta bort den gamla kunde jag få för 600 spänn på skroten, men ingen hjälp med att sätta dit den ordenkligt,,,
Jag letar vidare efter en pyttebil,,, nån?

Men vi blev med bil endå=) Roger hittade en skitbra för jättebra pris, kolla:



Den är najs=)

Bye bye!

@}-,--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0