Å herregud!

Såg precis slutet på Rasmus på luffen, tjöt som fan, tårarna bara rann!
Vet inte vad det är med mig, tjuter för allt nuförtin. Skärpning Linda!

Jag var ju nere i affären förut, blev en hel del lördagsgodis=) Det var så många som ville handla just då så hon bakom kassan började packa mina påsar då det var fullt nere på bandet. Händer det i dom större butikerna? Att kassörskan packar i påsarna alltså, inte att det blit stopp=)

Torka mina tårar en smula, sen får man se vad som händer.
Går det något bra på Tv ikväll?
Nån som vågar spela lite kort eller nåt fast man är förkyld? (tror inte att jag smittar så farligt nu då jag varit sjuk ett tag,,,)

@}-,--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0