En heldag=)

Tänkte säga godmorgon i morse innan jobbet, men routern hade lagt av igen och jag hade inte tid sen,,,

Ösregn när jag cyklade hem, såklart =)
Sen iväg och hämta Matte för att köpa slip-atteraljer och sen lunch på McD,,, samla glas.

Nästa stopp var uppe i lilla lappland, där jag var helt borta i nån timme eller så,,, Somnade som en stock på soffan, först i sittande ställning samtidigt som jag pratade med folket som var där (!?!) *inget minne av det* Sen la jag mig en stund,,, Sååå seg.

Mitt i ösregnet fick jag för mig att fortsätta med häcken som jag gallrade sist, vill ha den lägre och mer definerad. Snart så=)
Fick bort en gren som var ivägen också, så jag sov inte hela tiden vi var där=P

Bilen har jobbats på, både i motor/avgas-avdelningen och på kosmetikavdelningen, i höst är det tänkt, vi får se...

Stannade en sväng på Maxi och köpte grejjor till knytiset imorrn, 30-talet pers, kommer bli en bra midsommar oavsett väder tror jag.

@}-,--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0