En riktig sommardag=)

Ett tag där imorse känndes det som om jag hade semester eller sommarlov, ett litet tag i allafall=)
Men icke, jag var bara ledig idag, ska jobba imorrn, men först ska jag jobba lite mer på min solbränna^^

Var och hämtade svärmors bil idag så den kunde fixas till. Lilla röda bilen behövde en skönhetsoperation efter lillebrors övningskörningsolycka,,,, Men nu sitter kofångaren typ rakt igen=)

Vilken lat dag det har varit för mig, uppe i lappland var det bara sambon som jobbade den här gången, jag rörde inga trädgårdsredskap,,,utom vattenkannan, men räknas det? Näh

Eller, jo, nåt gjorde man väl. Jag och Irja tillverkade en getingfälla, det återstår bara att se om den funkar, det var inte riktigt drag i den när vi åkte därifrån....

Aja, snart är pajen färdig så jag måste dra. Ha de!

@}-,--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0