Lägesrapport : Tisdag

Jag fick min mattebok igår, kollade igenom den lite och funderade. Jag kom fram till att jag nog borde söka till det öppna komvuxet i höst istället.
Det är inte så att jag ger upp, men jag inser mina begränsningar och det är ingen nytta med att jag ska sitta och bli frustrerad och få tuppjuck och sen endå bli underkänd. Då är det bättre att jag får möjlighet att gå på 'lektioner' med en grupp och under en längre tid.
Matte är nog inte det ultimata distansämnet,,,,

Snart är tvättstugan klar och det börjar bli dags att tänka på dagens käk, hittills har vi fått i oss smulpaj, kunde kanske vara bättre? Blir nog nåt med pasta, för det är vad vi har hemma.

En försäljare från Tre ringde förut vilket resulterade i varsin ny mobil till mig och Roger, visste ni att det var gratis att ringa till det fasta nätet med Tre? Hade jag ingen aning om iallafall. Kostar väl nån öppningsavgift, men endå...
70 spänn i månaden och 69 öre i timmen max (gratis att ringa och SMS:a inom Tre), dom bjöd på startavgiften och månadsavgiften fram till september med=) Vad tjänar dom pengarna på?

Sen har jag hittat ett program i datorn som jag inte sett förut (!) Microsoft starta heter det visst, har det funnits där hela tiden eller följde det med en uppdatering av Msn?
Man kan iallafall göra massor med det, det finns kalender, skrivprogram, mallar för allt från CV till bröllopsinbjudningar, budgetprogram, inköpslistor, projekthanterare,,,,,massor! Och det var nog helt gratis, för jag har inte betalat extra för nåt sånt program,,,,vad jag vet =)
Hehe, det fanns tillochmed en trädgårdslogg med planeringsmall,,,,ajaj.


Det här sysslade jag med igår, men nu regnar det, fast, det förstås, regn behövs ju det med,,,

@}-,--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0