Ljusparty

Jag vet, det är överpriser, men dom har så j*vla goda dofter, Partylite alltså.
Blev att jag köpte lite nyheter och tittade ut lite som jag ska köpa när Elin ska ha en visning.

Sa ju förut att jag skulle hålla mig inom 400;- och det gjorde jag=) Stolt, jamenvarförinte?

Undrar när min lönespec kommer, har hört rykten om en lönehöjning på några kronor som skulle komma retroaktivt denhär gången, men som sagt, rykten.
Kan vara bra att veta vad lönen landar på nu när det blev osynkat med Rogers a-kassa och jag får lägga ut ett par dagar med dom saftigaste 'dela-räknngarna'.

Är iallafall säker på att det blir en slant över till min och Elins shopping i Lkpg nästa fredag=)

@}-,-- 

Kommentarer
Postat av: Randy

Självklart är doften viktig, kmr den lukta skit ska jag inte köpa den såklart =)

2009-06-18 @ 11:20:45
URL: http://randys.se
Postat av: Kadri

Sv. Har provat kameran och tycker den är bra. Så många funktioner . Måste bara lära mig hur man tar bort korten från kameran.

2009-06-18 @ 18:43:26
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0