Nästa önskedröm=)



Jupp, har blivit lite förälskad i rosa, men man får inte låta det gå till överdrift.... Fast visst är dom söta?=)
Dessutom passar dom jättebra till nya datorn,,,



Annars har vi sett på film här hemma. A history of violence. Det är en bra film, men dom kunde filat lite på slutet...

Jag bestämde ju att jag skulle vara förkylningsfri inom kort och det är något jag verkar klara av än så länge, men det är en annan grej,,, Har nog åkt på en UVI,, så nu sitter jag och dricker vatten som bara den så det inte blir värre och man måste äta antibiotika. Tycker inte om antibiotika, hela kroppen hamnar ju i olag, sen sabbar det midsommarafton då man inte får dricka något,,,,
Dessutom slår det ju ut P-pillereffekten rätt bra, det är ju inte som om man lever i celibat direkt=)

Nog om det, nu måste jag på toa igen, sen är det nog dags att knyta mig. Puss!

@}-,--

Kommentarer
Postat av: sellssi

söta hörlurar Xd

2009-06-16 @ 23:20:43
URL: http://sellssi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0