Snart mat=)

Första stoppet på vår lilla tripp blev Apoteket vid lassarettet, vem vill in till stan en dag dom denna lixom? Några minuter senare kunde jag andas med hela näsan och det var  en känsla av befrielse vill jag lova=)
Sen åkte vi till maxi för att handla och vi kom ihåg toapappret *tur*

Väl hemma såg vi att balkongfönstrena inte var stängda så nu är det kombinerad balkong och pool där,,, Fast snart är det nog torrt för vi satte på infravärmen och fläkten och jag torkade bort några liter under mattan med en trasa, inte det roligaste när kroppen är rövtrött pga. förkylningen, men vad gör man?

Snart ska jag ta ut min snabb-lasagne ur ugnen. Man gör som en lasagne men har makaroner i stället för plattor. Kokta då förstås. Blir nog görsagött (länge leve östgötskan=))
Gjorde tillräckligt så det räcker till Anton med, om han nu är hungrig när han kommer ikväll. Annars kan det ju bli matlådor,,,,

Nä, nu ska jag snyta mig, sen blir det käk! Yo!

@}-,--

Kommentarer
Postat av: hanna

Okej.. Fan va gött skulle vilja ha en med.. Men våra skattepengar går till att laga båten och köpa ved till hsuet :P skit sköj :P

Jo då, allt är bara bra.. Ska iväg vid halv 10 och jobba natt.. Idag och i morrn..

Med linserna går det bra.. ska prova en vecka till innan jag bestämmer mig om jag vill ha dom eller min gamla linser..

Hur e det med dej då? Kram

2009-06-12 @ 20:02:06
URL: http://hannaxen.blogg.se/
Postat av: Em, 15 år och gravid med tvillingar.

Jo:)



Jag ska börja på gymnasiet 2010 om allt går bra. Man vet ju aldrig om det är något fel på tvillingarna eller något så jag måste vara hemma men är allt bra så ska vi hitta ett bra dagis och så ska vi få lite hjälp om det blir för sena dagar. (Hjälp att hämta barnen utav exempel Hampus föräldrar eller så)

2009-06-12 @ 23:33:37
URL: http://ellamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0