Solen tog idag...

Efter jobbet dumpade vi lilla lägenheten och stack till Lemunda för att bada och sola, jag stod för det mesta av solandet och Mathe och Roger för det mesta av badandet. Visst, jag var i vattnet en liiiten stund och några vändor för att svalka mig genom att doppa fötterna=)
Vid tre kom vi dit och vid fem dök Dennis upp, sen var vi därifrån vid halv sju. Lagom.

Under tiden vi var där solade jag in min nya bikini, snacka om att det blir kontrast mellan min bleka rump och mina bruna ben,,, Men vafan, har ju hela sommaren på mig att sudda ut linjerna=)

Just det, jag skulle ju ta en bild :P



Fick inte med allt på bilden för lite ligger i tvätten, lust att rota där? Nej.

* Två par leggings i kort modell i botten.
* Jag hittade dom rosa lurarna=)
* Två par skor, gladiatorklackar och retro sneakers i massor av färger
* Två nya bikinis, jättegul och mörk mosaikmönstrad.
* En löjligt neonrosa väska med plats för nästan ingenting =P
* Paketet i bakgrunden innehåller en epilator, en såndär som rycker bort hårstrån.

Saknas:
Två längre linnen/tunikor, vita med mönster. Ett helt gäng minimala trosor och ett par rosett-örhängen,,,, Tror det var allt.

Jag ska skriva lite om epilatorn senare när jag testat den ett tag, har redan kört en gång och det var inte så farligt, men jag väntar en stund för att se hur länge det håller och så.



I morgon är jag ledig och så ska vi fira av Ewa lite eftersom hon fyller, blir nog lite fika av nåt slag. Hinner nog sola lite imorrn med, hehe. Har ni hört talas om tanorexia? (Tan=sola/solbränna)

Nä ni, nu är det snart kväller och jag ska dra mig tillbaka och smörja min stackars hud så den inte blir fnasig av all sol, inte för att det någonsin hänt förut, men vaddå? Dumt att riskera.

@}-,--

Kommentarer
Postat av: Elin

snyggt du har gjort i din blogg:)

kram

2009-06-30 @ 23:59:26
Postat av: Linda

Tack, men det var Emma som fixade, hon fick fria händer=)

2009-07-01 @ 01:22:08
URL: http://lindabestia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0