Ta det lungt en liten stund

Idag har det gått på halvfart här hemma, gick upp ganska tidigt endå (blev uppringd av bemanningen) men annars har det varit rätt så slappt.
Var förbi en sväng hos syrran och kollade på lite 'rester' från hennes garderobs-rensning. Nu har vi olika storlekar på kläder, men lite linnen och piké(?)-t-shirts´kom jag hem med i allafall=)

Har käkat nyligen så jag är rätt seg fast jag inte fick i mig så mycke, och snart bär det av till jobbet. Där ska jag vara till klockan 21:15 ikväll.
Tur att det inte blev ett längre pass, skulle nog inte ha orkat det,,, (Ojdå, nu blev jag gammal,,,!)

Imorrn ska jag på ljusparty, ska försöka att inte spendera mer än runt fyrhundringen,,, vi får se hur det går=)

@}-,--

Kommentarer
Postat av: Kadri

FIN BLOGG. HOPPAS DU HAR OCKSÅ FÅTT EN SOLIG DAG.

2009-06-16 @ 19:26:26
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0