Det brinner ju,,,!!

Satt och mös i soffan, allt tipptopp, tycker att det luktar konstigt, som om kaffebryggaren inte är avstängd. Kliver ut mot köket för att kolla det, då ser jag att det brinner på balkongen!!! Det står en kanna vatten där med en purjolök i (en helt annan historia) så jag öser lite vatten på den brinnande papperskorgen, missar med nästan allt vatten...Roger träffar bättre=)
Några kannor och bunkar vatten senare är 'infernot' släckt. Tur att vi var kvar hemma,,,
Nu är bara lukten av bränd plast kvar, den stannar nog en stund. Hellre lite dålig lukt än en nerbränd lägenhet tycker jag.



Stackars telefonförsäljare som ringde precis efter,,, Nej! jag är inte intresserad, jag har en brandhärjad balkong att ta hand om, hejdå!
Nåja, allt gick bra, vi lever, undrar var min purjolök tog vägen??


@}-,--

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hehe, får skaffa en tunna som inte är i plast kanske???? Lr en riktig askkopp???

2009-03-24 @ 20:48:49
URL: http://izziegustafsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Shit, verkligen tur att ni var hemma! Bränd plast luktar verkligen röv! Men what 2 do ? :)

2009-03-25 @ 08:06:56
URL: http://zandrabeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0