Fortfarande torsdag =)

Tandläkarbesöket var helt okej,
inga hål =P
Implantaten satt där dom skulle :D
Ingen tandsten ;))
Kort och gott så var allt tipptopp, var bara deras dator som hade felplacerat mina tänder, så min överkäke har möblerats om,,, det tog ingen tid och känndes inte alls=) Hehe, nja ärligt är jag glad att det är över för ett tag. Dom sa även att jag skulle sluta röka, annars kan implantaten ta skada, typ att käkbenet kunde vittra sönder eller nåt liknande...Hua

Tog en lunch på stan och sen hem. Bytte kläder och vidare till jobbet. Innan jag började så fick Roger lite kartonger från arbetsplatsens återvinningsrum, hans syrra behövde ett par och jag tyckte att det vore synd för henne att köpa. Får nog ingen medalj, men tyckte nog att jag var lite snäll som tänkte på hennes ekonomi. *kakpoäng

Nu på kvällen har vi varit ute hos Irja och Stephan, jag och Elin tog det lugnt medans Roger och Mathias fixade med bil, typ som det brukar vara.
Storasyster gick nyss härifrån, vi donerade värmeljuskoppar till systerdotters klass, nån insamling med tanke på earth hour den 28:e. Ni ska väl släcka?

Närmast en dusch och sen sängen. Blir nog inte mer spännande än såhär. Natti!

@}-,--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0