Fredag

Sitter nu med en kopp varm saft, det funkar om man har lite ont i halsen. Tycker inte om thé och när jag var liten fick jag varm saft när jag var förkyld, helst skulle det vara lite honung i, men om man ingen har så,,,, Tydligen har man kommit fram till att honung har en viss antibakteriell verkan och visst är det godare än att  gurgla halsen med nån äcklig jod-lösning. Kanske borde köpa mig en burk. Hmm,,,

Nä...så förkyld är jag inte, ingen feber, ingen igentäppt näsa, men lite halsont på morgonen piggar väl alltid upp! =P Men det är nog bäst att inte göra reklam, då vill väl alla ha lite halsont,,,,=) Schhhhh!

Anyhwo...vi kom upp i dag med, har klarat av både nyhetsmorgon och frulle med kokta ägg. Grannen har också kommit upp, det pågår nån sorts rave där uppe....dunk, dunk, dunk,,,paus,,,dunk, dunk, dunk,,,ni fattar grejjen.
Vi får se vad som händer sen.

@}-,--

Kommentarer
Postat av: emma

de heter picasa 3..skit kul.ladda hem de=)

2009-03-21 @ 01:01:48
URL: http://emmmahagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0